Ko Tao on hyvin hiljainen tahan aikaan vuodesta, kun sesonki ei oo viela alkanut. Similanin liveaboard toteutuu, jee! Eli lahto olis maanantaina mutta ongelma on se, etta mulla on keuhkoputkentulehdus. Se tuli ilmeisesti ilmastoinnista Bangkokissa Taon kampilla, koska sen jalkeen aloin krohia. Hehee, eli oon maannu paivat rannalla ja tanaan snorklaillu, kun ei sukeltamaan paase. Joku suurempi voima ei ilmeisesti halua mua pinnan alle..

Tapasin pari suomalaista tyttoa, jotka myi mulle niiden suomesta saadun antibioottikuurin keuhkoputkentulehdukselle koska toinen kuulemma reissussa aina sairastuu. Lupasin toimittaa sen muutaman euron tytoille, koska eilen rannalla ei ollut rahaa, mut eilen illalla ja tanaan aamulla tyttoja etsin enka loytanyt niita. Nyt ne varmaan ajattelee et oon livistanyt maksamatta. Yritin pahkailla niiden bungalow-paikan nimea mut ei.. Jos sattumalta eksytte lukemaan taman (joka on HYVIN epatodennakoista), pistakaa mailia, se loytyy------> sivun laidasta.

Tanaan illalla suomalaisten sukellusihmisten kanssa jonnekin laksiaisbileisiin.